Parislis

Gipsfri dag
Idag mår jag lite bättre tack vare pencilinet, men har fortfarande ont och känner mig hängig. Och det märktes när jag skulle sitta i väntrum efter väntrum med Fredrik på sjukhuset. Men det gick bra annars. Han fick bort gipset, fick röntga, prata med en doktor om resultatet och även en sjukgymnast med träningar. 
Skönt att det regnade idag, så slapp det vara så varmt när jag som sjuk, och Fredrik som "halvt plågad av sköterskor", redan var varma. 
 
Efter det har vi mest varit hemma. Fredrik åkte iväg en vända till jobbet om sjukskrivning osv (för allt ska ju självklart alltid krångla). Jag satt och sitter bara med RuPauls dragrace (och Sarafina i knät). 
 
Blir ingen körlektion imorgon, men bokade tre nya till nästa vecka istället! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress