Parislis

Drunkness i Bredis
Hahah oj oj, denna dag var rätt så rolig faktiskt. Vi åt frukost, borstade gaddarna och tog på oss fint. Jag satt mitt under sminkningen då Anna ber oss hämta upp oss på vägen. Vi hämtade först upp Vinet på systemet som vi skulle gotta på under kvällen, sen till Anna.
Först skulle de förbi ICA för att köpa med lite smått de hade glömt handla igår. Sen när vi kom till Coop så säger de att de glömt efterätten i lägenheten. Så vi dumpade av Jessica vid affären och åkta tillbaka till lägenheten för att gå upp och hämta den. Sen tillbaka till affären för att plocka upp Jessica. Sen kom vi äntligen iväg. Och så satt jag i mitten mellan Anna och Jessica medan de skrek i hela bilen, haha gud! 
De följde dock med till ekorrträdgården som jag längtat efter i månader... såg.inte.en.enda.ekorre! Så besviken. Men de sålde fina billiga blommor där. 
Väl där så var Rolf iväg och jobbade hos Fredriks kusin så vi tog över huset själva. Satte oss ute i solstolarna, åt mjukostar med päron och kex tillsammans med det goda vinet. 
Fredrik och jag tog en vända in till stan för att de inte hade några cigaretter kvar (Fredrik drack inte). Vi gjorde egentligen inte så mycket mer än att äta grillat, dricka och prata...i typ 7 timmar.. fniss! 
Vi var totalt däckade när vi kom hem. Låg i soffan ett tag tills vi gav upp och gick och sov. 
 Ingen av oss vaknade upp bakis iallfall, tjohoh! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress