Parislis

Haul
Igår han jag gå till körskolan och komma tillbaka för att mötas av att tapetseraren var igång i vardagsrumet igen. Innan 13 tiden var den sista väggen slipad och tapetserad klart. Rumet blev tömt på allt skydspapper och lite undasopat på allt damm och papper. Bilderna på tapeterna gör sig inte rättvisa men... de är en fin gråvit färg på båda. Mörkaste färgen jag kunde hitta i katalogen... 
Vid 13 tiden var jag på Emelies jobb för att umgås med henne på stan. Vi gick förbi Kicks, där vi både plockade på oss varsin sminkprodukt. Vandrade runt på lite andra affärer, såsom Lindex där vi både köpte underkläder och så Gilla där jag äntligen inhandlade klockan som vårt kök behöver. 
 
Innan Fredrik kom hem så splittrades vi och jag började plocka upp maten och prylarna jag köpt. Tog ett par rostade bröd och lagade sedan mat med Fredrik. Ris, kyckling och grönsaker (ris, ärtor och paprika). Mums!
Vi ställde sedan tillbaka möblerna i vardagsrummet ordentligt och la oss sedan och gosade i sängen. Efter ett tag blev vi sugna på pankakor... åkte till affären och köpte cheescake och BJ klass. Hahah, muuums!
Glömde föresten att visa vilken fin bukett vi syskon köpte till mamma i måndags. Detta är bilden från hemsidan, men den ska tydligen se likadan ut. Mamma har inte listat ut hur man delar bilder + att min mobildata på mobilen är slut... så den riktiga bilden kommer väl till början av Maj... om hon nu inte lyckas lösa det på något annat sätt!
Longevity - en blogg om hälsa

Fint alltihop

Svar: Visst, tack!
Parislis

Mamma💕💖

Nästan exakt så MEN fyra av rosorna går nästan precis rakt över i mitten medan den femte sitter långt ut på ytterkanten

Svar: Ohhh! *_* <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress