Parislis

En lite finare dag
Hallå mitt herrskap!
Kom hem igår runt 9 tiden kanske, även fast det hade varit härligt att få sova över hos Emelie också.
Men kom hem till Fredrik, efter att ha knaprat i mig Emelies nybakade maränger (MUUUUUMS) och så gosade vi en vända tills vi åkte till en bensinmack för att köpa något att smaska på. Vi åkte runt en vända med bilen, övningskörde sista vägen hem (då det plötsligt stod en polis i blinkljuskorsningen... men klarade mig) sen låg vi och gosade tills Fredrik ville kolla på "South Park" och jag däckade. Vaknade och somnade om varannat, tills jag såg att klockan var halv 4 på morgonen och tvingade Fredrik att sova. 
Så idag vaknade vi runt 2 tiden, åt frukost och gick vägen över för att besöka badhuset. Vi var väl där dryga en timme, simmade runt lite och satt i bubbelpoolen. Vi gick sedan hem, duschade av oss ordentligt och åkte in för att smaska på restaurang. 
Sen kom vi hem, satte oss vi datorerna och sen ringde Emelie och frågade om jag kunde följa med henne när hon skulle handla. Jag gick med på det, eftersom jag själv också behövde handla hem ett och annat till kylskåpet. Vi åkte en vända över till huset där hon hämtade upp en låda pokémon kort till Fredrik och en serie tavlor till mig. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Har tråkigt. Men det går väl att lösa med lite plugg och youtube! Hoppas ni åtminstonne haft en fin lördag.
 
Grattis igen till min Hanna som fyller år idag! ♥
(Sommaren 2016) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress