Parislis

Plockar bland muggar
Idag har jag knappt ens lämnat huset, eller rummet. Vaknade vid 10 tiden av en Fredrik som pratade med mig. Sen låg jag bara i sängen ett par timmar, kollade på youtube och pratade. Gick sedan och gjorde lite havregrynsgröt med tropiska frukter och satte mig vid datorn för att spela. Dock hann vi inte eftersom Freddie skulle gå på restaurang med sin far. Så under tiden har jag plockat lite i stugan, drog fram alla mina muggar jag hade där ute för att stortera och lägga i flera i en stor flyttlåda. Ätit ett par kroppkakor som mamma gjorde igår när jag tyvärr inte var hemma. Försöker att strukturera upp lite medan jag lyssnar på Adore Delano, läser om lite bloggtips och funderar på livet. 
sassa

Gullig ask

Svar: Det är en lika fin mugg i som jag fick av min bästis!
Parislis

sassa

Vilken lycka att ha en bästa vän

Svar: Oh ja! ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress