Parislis

Knorrs smarriga middags-kit
Så idag har jag ett sammarbete med Knorr och deras midds-kit. Det finns att köpa i de flesta mataffärerna, jag köpte min på Ica med smak en "Thai Green Curry, finns 4 smaker totalt". Som på lådan över så ingår ris och olika slagskryddor. Det enda man behöver köpa extra är kyckling, paprika och eventuella bönor vilket jag valde att inte ha i. Det var bara att steka skiva kyckling, steka, koka och tillsätta. Lätt! Det var väldigt gott och väldigt kryddstarkt. Därför var det en fördel med att jag bara hällde i hälften av påsen "Thai spice". Överhuvudtaget så gick det snabbt att tillaga, var billigt på ca 29:- + tillägg och var väldigt gott! Jag rekomenderar definitivt att åtminstonde smaka dessa. 
Anonym

smaskens buljong

Svar: x'D Johan! <3
Parislis

sassa

NEJ inte buljong. Mera som en gryta med kyckling i

Svar: Ja ^^
Parislis

sassa

Ja där ser du Johan,en gryta inte buljong

Svar: Hahaha! x'D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress