Parislis

Marknad-shopping-och resturang- med MAMMSIS
Så idag så var det marknad i Kalmar! Vi hade planer om att åka båt in... men det var fel besättning där, så vi vågade inte. Så vi skulle ta bussen! Men det var dyrt och krångligt... så vi lånade farfars bil! Ja! 
Så vi kom in i allafall. Kollade runt på stånden, kollade in i domkyrkan. Mys sådär. 
Vi blev hungriga efter att ha gått runt i värmen + att inte ätit någon frukost (woops) så vi letade efter en restaurang som skulle passa oss! Kraven var att de skulle ha mjukglass! Slutade det med att vi gick till någon med mjukglass? Nixpix! Vi drog in på Libanesisk restaurang där vi käkade falafelrulle och kycklingrulle. Jag var en söt fisk och bjöd mamma! ♥ 
Innan parkeringsbiljetten tog slut så sprang vi in på en bokhandel där mamma hittade ett limstift och jag några nya pennor. 
Här nedan är några kläder jag även hittade på Carlings rean. Alltså... det var sjukt! Tröjorna var sänkta från 149 :- ner till 99:-. Men om man köpte 3 tröjor så betalade man bara 100:-(!!!). Byxorna från 300:- fick jag för 99:- och kjolen från 399:- för 99:-! Så jag är gaaaanska nöjd över dagen!
Imorgon blir det tillbaka till jobbet, i två dagar, innan jag är ledig igen. Sen ska jag jobba heeela nästa vecka och på måndag morgon åker jag iväääg!~ ♥
sassa

Fin kyrka. Men finns det någon historia om kyrkan, något smaskigt. nyfikna jag vill veta

Svar: Inte direkt! :C
Parislis

sassa

Snygga kläder du köpt. Hoppas du hadde en givande dag med din lilla mamma och att maten var god

Svar: Tack! ^^ Ja, det var helt perfekt!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress