Parislis

Svampsås
Senare under dagen så började mitt humör bli bättre, även fast boken fortfarande är kvar i Stockholm, där den suttit sedan den 2... men jag gick runt i huset och hjälpte Fredrik syster Jessica att tvätta upp lite av kläderna hon lämnat här (tvättning är mitt roliga för tillfället) och så bestämde jag mig också för att stå för maten idag. Svampsås och pasta. Dock lyckas jag alltid laga mat när Fredriks pappa är borta och vi ska iväg. Åkte förbi Anna för att lämna några grejer vi fått med oss förra gången. Men maten satt lika bra efteråt ändå, och såsen var inte äcklig! Bra Anna *klappar min axel*.
Imorgon ska jag ringa körskola och forsätta med mina roliga mejlarbetande. På torsdag ska vi sova över hos Anna så att jag kan gå till arbetsförmedlingen och prata skit. 
Nu tänker jag forsätta resten av dagen med att sitta lite ensamt i soffan och läsa körkortsböcker eller något... ha det bra ♥
sassa

Det är bra att vara förberedd när man börja på körskolan

Svar: Yes ^^
Parislis

sassa

Är det huset du bor i nu?

Svar: Nä! Det är ut genom fönstret^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress