Parislis

Present
Ny vecka!
Joshis julklapp till mig har kommit och vi ska öppna dem tillsammans i skype när hon kommer hem. 
Annars har jag fått  försöka kontakta mina referenser, fixat mer tvätten, har nu lite mat från igår, hallon te, och ska lite senare skriva på en massa lappar från transportstyrelsen. Ute är  det 7- och snön faller.  Har inga andra planer än att forsätta se om jag ska svara på fler mejl och gråta över att min bok fortfarande inte kommit... 
 
Igår kväll var i ute och åkte lite skoter... så nu har jag världens träningsvärk i mina ben och armar... och jag åkte bara med! Men väldigt roligt var det, även fast man trodde man skulle ramla  av och dö hela tiden. 
Mamma

Hur stor är skillnaden att åka MC mot att åka skoter förutom hjul mot medar?

Svar: Eftersom det är snö under så blir det mer guppigt. Och så är det inte lika... hmm, mjukt allså... skotar är med hackiga. Förstår du? x'D
Parislis

sassa

Lägg ut så vi få se vad fick och vad du gav. Fyfikna jag

Svar: Upplagt ;D
Parislis

Mamma

Ja på ett ungefär.Skönare med en MC tur då

Svar: Jo x'D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress