Parislis

Körskolan
Ta-dah! Nu sitter jag kring köksbordet med Annas bullar och ett glas mjölk. Dagen inledes kort med att sminka sig och äta en julskinksmacka innan jag tog på mina gråa ullvantar, den gröna vinter jackan och de bruna vinter kängorna för att be ge mig ut i minusgraderna. Med snabba steg gick jag med min rosa map och mobilen. Stannade till vid polishuset för att hämta mitt ID och fortsatte till körskolan. En halvtimme förtidigt kom jag, men blev glatt välkomnad med en gång. Vi började med syntest, fick två böcker som saknades, skrev in mig och fixade vägvärkslapp. Väldigt trevlig och roliha var de, och jag kom där ifrån innan min tid ens hunnit börja! 
 
På vägen hem, gick jag lite andra vägar och pratade med mamsi! Snart kommer Freddie hem och snart blir det mat! Imorgon - Arbetsförmedling... 
 
sassa

Lycka till med allt som du gör och som kan behövas göras." Glad min"

Svar: Tack ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress