Parislis

Inhandlad mössa
Nu är vi hemma efter att först:
Ha varit i stan i 4-5 timmar. Inhandlades endas en mössa för min del. Och ett par leggins för Jessica och hennes presentkort. Glömde mitt egna presentkort hemma men tog vara på tiden att gå igenom vad jag skulle kunna köpa när jag åker dit nästa gång. Åker nog ner med Fredrk imorgon för att inhandla lite. Hittade superfina marmor och guldföremål som lätt kommer att pryda vår framtida bostad. Åhhh!~ 
Jag har även fått min lillnagel lagad (ramlade i trappan och slog av den igen...), ätit chili con carne med familjen och varit ute och övningskört... jävla kopplings-växla-krångel-shoff...
Jessica sover över hos oss med hundarna till på Fredag. Ska bli skönt att ha någon här att störa. Vi ändrade även våra planer om nyår. Fredrik och jag hade först tänkt följa med Rolf och hans folk ut med skotern och leka med fyrverkerier. Men för det första kände jag mig inte alls säker med raketer nära mig och så skulle Jessica över till en kompis. Bestämmde med Anna att vi skulle dricka likör och mysa hos henne istället. Fredrik valde att vara med oss också.
 
Hm... något mer? Jag vet inte. Har väl bara varit en väldigt bra dag, även fast det knasat sig lite här och var. ♥
 
sassa

Vad nyfiken jag blir när skriver så kryptiskt om saker du vill köpa

Svar: Hahah! Var en döskalle som längst upp har en liten hals med en kork i!
Parislis

sassa

Du MÅSTE visa bild på den sen när iföskaffa den

Svar: Klar!!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress