Parislis

Hos Emelie
Idag var jag uppe hela kvällen för att Fredrik så promt skulle dygna. Gick tills sömns runt 7 och sov till 2 tiden då någon ringer mig på messenger. Det var Emelie som frågade om jag ville följa med henne på stan. Jag hoppade ur sängen för att göra mig redo, drack kaffe och hoppade sedan in i hennes bil. Vi kollade runt i några affärer tills hennes son blev avlämnad med oss. Vi fikade på Opalen och jag fick en stor god bit morrotskaka. Vi kollade runt lite mer och åkte sedan hem till henne. Där hände egentligen inte så mycket förrutom att hon grävde fram en massa som hon sedan donerade bort till mig. Som ni ser under så var det ju inte lite heller... 
Fick även hennes Kosta Boda ljuslykta! *_* 
Fick även två kappor och en axellös klänning som hon ändå tänkt göra sig av med!
Blev skjuts hem av hennes "man" Ronny som även var snäll att stanna till vid bensinstationen så att jag kunde hämta upp mitt paket.  Hurraw läppbalsam! "All natural, vegan, and made from premium raw, organic and fair trade ingredients." Ojojo! Smakar godiset Koppiko och den kändes superbra. 
Tack snälla Emelie för att härlig dag. Och tusen tack för allt jag fick av dig! Så bortskämmd! 
Det var skönt att få vara ute från huset och även spendera tid med någon annan. ♥
 
Imorgon ska vi upp vid 11 för att åka hem till Anna. Köpa likör och hjälpa henne med våra trerätters middag. Ska ha min röda klänning och testa mer av mitt nya smink! (Duschade lite med vissa grejer, lekte med ögonskuggor och läpppennorna!) Gott Nytt År!~ 
sassa

Få vi se en bild på det nysminkade

Svar: Hahah, nej! x'D Pinsamt
Parislis

Mamma

Det var snällt av henne att ge dej så mycket grejer OCH ljuslyktan också😎😄

Svar: Men visst! ^^ <3
Parislis

sassa

Det gör detsamma en bild ändå. SNÄLLA

Svar: Men jag kan fan inte sminka mig x'D Och det syns kast i kameran!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress