Parislis

Veckorna med Freddie
"Jag vet att bloggen varit lite kaos på senaste då jag först tänkte blogga under tiden som jag var borta, men det slutade med att jag antingen var för trött eller bara kände mig osocial om jag gjorde det. Så inläggen har varit lite odetaljerade, ologiska och uppdataterade efter hand. Hoppas ni inte stör er för mycket på det. Samma sak har hänt nu när vi är på Öland. Planen var att jag skulle blogga varje kväll (som jag gjorde förra gången han var på Öland) men jag har spenderat nästan alla kvällar förrutom två nu, hemma hos honom så... Förlåt. Här nedan kommer ni iallafall få en liten genomgång på vad vi gjort innan det kommer upp lite mer. Kommer även lite senare göra ett inlägg på allt jag köpt när jag varit runt."
 
Ända sedan den 17 till nu så har jag och Freddie hunnit göra mycket men ändå inte. Så detta inlägg kommer bara vara proppat med bilder och händelser från hela tiden vi varit tillsammans på Öland! Vill först bara säga att jag tacksam för att Freddie kört omkring mig överallt, till alla mina möten och runt till alla ställen jag velat gå runt och kolla på! 
 
*Träffade barnen för första gånge och kollade på Suicide Squad på bio (Vi är inte ett fan av filmen).
*Freddie fick sova över hos mig. 
*Var på sjöfartsmuséet i Kalmar. 
*Haft mini spakväll. 
*Åkte runt på Öland, var uppe i Långe Erik (Fyren läääängst upp på Öland), gick runt i Trollskogen, gick in i små affärer längst vägen tillbaka till Färjestaden och såg en underbar rovfågel.
OH MY HE IS BEAUTIFUL! ♥
*Var i Kalmar och shoppade, hälsade på sjuk bror på sjukhuset och åkte sedan på natten runt på Öland, såg en grävling och jagade aliens. 
*Ätit ute (Inte lika mycket som innan tack vare en söt mamma som lagat middag åt oss. Tack mammsi!!" 
*Var i Kalkstad igen för att kolla om det fanns ännu fler döda djur. 
*Grillade vid havet. 
*Körde till Danmark, åkte runt i deras galna stad och var på ett Tivoli som var perfekt! 
*Lät Freddie äta Öländska kroppkakor för första gången. 
*Träffade Kim och åt på Subway. 
*Varit ute och gått! 
sassa

En alldeles perfekt dag med andra ord

Svar: En? En underbar 10 dagar !
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress