Parislis

Inköpen från Norrland och Öland
♥Köpte mig en målabok för pennorna jag fick av Freddie.
♥Bra terapi när man är ensam och deppig hemma. 
♥Renhorn från NoliaMässan. 
♥Topp från Carlings som Freddie ville att jag skulle köpa. 
♥Ansiktsmask från Lush som användes till vår lilla spakväll. 
♥Mugg till min sjuka bror. 
♥ Bygge till far-min.
♥Vinkork till Mor-min. 
♥Jeans för tröjan till när vi skulle på middag hos fastern. (Förrutom att mina inte hade slitningar).
♥Muggunderlägg från Storforsen. 

♥Inhandlade två festliga eyeliners som jag velat ha ett tag.
♥Köpte en ny pyjamas som jag uppmanades till.
♥Svinborste jag velat ha ett bra tag.
Sen en maaassa mat, inträden till olika platser och p-biljetter! ♥ 
sassa

Jättefina saker du köpt till dina familjmedlemar

Svar: Tack ^^ Tyckte de var supersöta
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress