Parislis

FLYG TILL NORRLAND!
Dagen är kommen! Jag fick lämna bort min resväska för att sedan återfå den på flygplatsen i Luleå. Kalmarplatsen var ganska liten och det var inte så mycket folk, så att be om hjälp om hur jag skulle göra allt var inte så svårt. Det var inga problem med kontrollerna och jag kom snabbt ut i väntrummet där jag kramade "Hejdå" till mamma och ringde sedan Freddie för att få ut min nervositet. Flyget gick runt 10 och det var en sådan märklig, men härligt känsla! Dock, när den lyfte, sänkte och svängde så kändes det som man skulle krasha och dö. Jag hade tydligen råkat sätta mig på fel plats, men ingen klagade, så jag blev serverad kalkonmacka, kallt vatten och en mintchocklad. 

Flyget tog ca en timme från Kalmar till Arlanda och vi fick åka buss till själva huset där jag sedan frågade 5 pers om vad jag skulle för någonstans, fann mitt plan och blev placerad mitt emellan två äldre män. Jag hade hörlurar på, drack vatten och läste i någon mysig tidning "Omega life". Det var väldigt varmt och jag var nervös inför att träffa Freddie igen och för att hitta min väska. 
 
Väl framme så gick jag ner där man skulle hämta sina väskor och blev glatt påhoppad av Fredrik som tydligen hade sätt mig gå i en raselig fart igenom flygplatsen. Resten av den dagen spenderades mest med att åka runt i Boden för att bli lite information om stället och gosade sedan en massa med film och snask!
Sen fick jag världens bästa present av lovie! De här pennorna är de bästa jag någonsin provat! Kan lätt säga att de inte är billiga...  ♥
sassa

Gud vilken gullig pojkvän du har

Svar: Sötast i världen är han ^^
Parislis

sassa

Han måste gilla dej väldigt mycket.Som ger dig så fin present men det är du värd tycker jag

Svar: Haha, jodå! Han visar väldigt tydligt att han älskar mig minst lika mycket som jag älskar honom! Tack
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress