Parislis

Sovmorgon
Åhhh! Idag hade jag en lång sovmorgon! Jag började klockan 13 men var då tvungen att gå upp halv 12 för att hinna fixa iordning mig och hinna ät innan jag skulle behöva springa till bussen.
Och det var totalt värt att gå igenom en hemsk magsmärta och missa första bussen för att behöva springa och hinna till lektionen för... jag fick snickersglass och hade två superroliga lektioner, drama och psykologi! Och för att jag så klart fick träffa min lilla Sandra också!  
Sandra och jag köpte trocadero och kollade julklappar... ja, det är fullständigt nödvändigt att leta redan nu! 
 
Hemma sedan så har jag letat massa kläder på köp-sälj sidor på facebook, fikat och försökt vara effektiv med läxor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// 안나 ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress